Lue keskustelun säännöt.
Onko kellään tota kantoliinaa, jonka saa Vauva-lehden tilaajalahjana?
13.08.2007 |
Minkälainen se on käytössä? Sopiiko sekä ihan vastasyntyneelle että vähän isommalle? Tuleeko mukana sidontaohjeita?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja ihan hyvä mielestäni. Oli käytössä jo ihan pienenä ja ajoittain käytän vielä. Lapsi 1.5v. Sidonta-ohjeet tulee mukana.