k: mikä on lempi Kalevala korusi?
Kommentit (7)
ja jopa hieman tylsä. Näin makumme eroavat toisistaan.
mutta kyselempä mikähän vikana kun mulla on tälläinen Kalevala-
koru jossa sydämiä (pronssinen) ja noitten sydämien alapintaan on alkanut tulla tuollaista vihreää töhnää. Mitä hän se on? Ja millä sitä voisi puhdistaa?
Siitä minulla on kaulakoru, ranneketju ja nilkkaketju. Lumikukka on minusta vanhanaikainen. Minulla on useita eri malleja Kalevalakoruja mutta ei tule täytettyä kuin tuota Vanamoa. Hopeisena onnensydän on kiva. Samoin naisen ääni.
Mulla on kaulakoru, sormus ja rannekoru. Korvikset vielä puuttuu :)
En voi sietää keltakultaisia koruja.
sinisellä kivellä. Pidän myös vanamosta ja lumikukasta hopeisena.
siis on sit niin ihana!