Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehille ominainen rupsahtaminen

Vierailija
27.05.2017 |

Miehet rupsahtavat nuorena.
Jo 25v täyttänyt mies alkaa haista kalmalle ja on huono valinta isäksi,
senkin takia kun heillä ei ole enää testosteronia.
Nainen vain paranee vanhetessaan.
Naisen seksuaalisuus on huipussaan vasta yli 4-kymppisenä,
kun taas samanikäiset miehet ovat silloin jo impotentteja.

Kun mies täyttää 40 vuotta,
paitsi että hänen kiinnostavuutensa häviää yleisen rupsahtamisen takia,
hänet pitäisi voida pakkosteriloida.
Liian vanhat isät saavat lapsille paljon pahaa aikaan:
adhd, lasten reuma ym
autoimmuunisairaudet ja allergiat johtuvat isän liian korkeasta iästä.
Siis mikäli miehellä edes mikään enää toimii, kun parasta ennen-päivä meni jo viime vuosituhannella.

Naisen viriliteetti on huipussaan vasta 40-70-vuotiaana,
kun senikäiset miehet ovat jo ihan poissa pelistä impotenssin ja rupsahtamisen takia.

Biologia on epäreilu - naisten eduksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Tästä ei ole vaan saanut puhua ettei miehille tule paha mieli.

Vierailija
2/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tästä ei puhuta ikinä? Miehillä on jotain ihme teräsmies- fantasioita, mutta oikeassa elämässä terästä ovat naiset.💪🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikos nainen saa lapsia yli viisikymppisenä tai yli kuusikymppisenä, saati sitten yli 70-vuotiaana. Miehiä löytyy!

Vierailija
4/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikos nainen saa lapsia yli viisikymppisenä tai yli kuusikymppisenä, saati sitten yli 70-vuotiaana. Miehiä löytyy!

Ei löydy. Niitten yli-ikäisten isänrähjien lapset on joko koeputkessa hedelmöitetty (impotenssi estää isyyden) tai isä on joku nuorempi. 

Vierailija
5/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi petrata aika paljon. Rupsahdusta voi hidastaa urheilemalla, terveellisellä ruoalla, ajoittaisella paastolla ja hyvällä asenteella. Hymyile enemmän - etenkin naisille.

Vierailija
6/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-kymppiselle miehelle sopii parhaiten 55-70- vuotias nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3-kymppiselle miehelle sopii parhaiten 55-70- vuotias nainen.

Kenen mielestä? Ei ainakaan niiden kolmekymppisten miesten mielestä...

Vierailija
8/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3-kymppiselle miehelle sopii parhaiten 55-70- vuotias nainen.

Kenen mielestä? Ei ainakaan niiden kolmekymppisten miesten mielestä...

Minun mieheni mielestä, kiitos kysymästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta tulee neljänkympin jälkeen lisääntymiskyvytön ongelmakasa.

Vierailija
10/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisen viriliteetti on huipussaan vasta 40-70-vuotiaana,
kun senikäiset miehet ovat jo ihan poissa pelistä impotenssin ja rupsahtamisen takia."

 

40-70 vuotias nainen ei saa viisaria värähtämään. Ikä ei tule yksin. Liian vanha ja yleensä liian lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikos nainen saa lapsia yli viisikymppisenä tai yli kuusikymppisenä, saati sitten yli 70-vuotiaana. Miehiä löytyy!

Ei löydy. Niitten yli-ikäisten isänrähjien lapset on joko koeputkessa hedelmöitetty (impotenssi estää isyyden) tai isä on joku nuorempi. 

Sinulla on ollut huono tuuri miesten suhteen.

Vierailija
12/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisen viriliteetti on huipussaan vasta 40-70-vuotiaana,
kun senikäiset miehet ovat jo ihan poissa pelistä impotenssin ja rupsahtamisen takia."

 

40-70 vuotias nainen ei saa viisaria värähtämään. Ikä ei tule yksin. Liian vanha ja yleensä liian lihava.

Ongelma on vain sinun. Sinulla ei oikein hormonit hyrrää. Ota testoa, tai mene vanhainkotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisen viriliteetti on huipussaan vasta 40-70-vuotiaana,
kun senikäiset miehet ovat jo ihan poissa pelistä impotenssin ja rupsahtamisen takia."

 

40-70 vuotias nainen ei saa viisaria värähtämään. Ikä ei tule yksin. Liian vanha ja yleensä liian lihava.

Yli nelikymppiselle naiselle tulee kuivuusongelmat, siinä eivät edes estrogeenihoidot auta sekä virtsankarkailu hajuineen. Olisiko tässä sitten tarkoituksena ihmiskunnan lopettaminen.

Vierailija
14/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikos nainen saa lapsia yli viisikymppisenä tai yli kuusikymppisenä, saati sitten yli 70-vuotiaana. Miehiä löytyy!

Ei löydy. Niitten yli-ikäisten isänrähjien lapset on joko koeputkessa hedelmöitetty (impotenssi estää isyyden) tai isä on joku nuorempi. 

Sinulla on ollut huono tuuri miesten suhteen.

Oikeastaan hyvä tuuri... kainalossa on nuori mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisen viriliteetti on huipussaan vasta 40-70-vuotiaana,
kun senikäiset miehet ovat jo ihan poissa pelistä impotenssin ja rupsahtamisen takia."

 

40-70 vuotias nainen ei saa viisaria värähtämään. Ikä ei tule yksin. Liian vanha ja yleensä liian lihava.

Ongelma on vain sinun. Sinulla ei oikein hormonit hyrrää. Ota testoa, tai mene vanhainkotiin. 

Ei ne ota vielä tämän ikäistä. Siellähän muuten naiset tappelevat kaikista miehistä.

Vierailija
16/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikos nainen saa lapsia yli viisikymppisenä tai yli kuusikymppisenä, saati sitten yli 70-vuotiaana. Miehiä löytyy!

Ei löydy. Niitten yli-ikäisten isänrähjien lapset on joko koeputkessa hedelmöitetty (impotenssi estää isyyden) tai isä on joku nuorempi. 

Sinulla on ollut huono tuuri miesten suhteen.

Oikeastaan hyvä tuuri... kainalossa on nuori mies.

Sehän on selvää. Ei varmaan viitsi näyttäytyä kanssasi julkisesti eikä esitellä kavereilleen ja perheelleen.

Vierailija
17/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisen viriliteetti on huipussaan vasta 40-70-vuotiaana,
kun senikäiset miehet ovat jo ihan poissa pelistä impotenssin ja rupsahtamisen takia."

 

40-70 vuotias nainen ei saa viisaria värähtämään. Ikä ei tule yksin. Liian vanha ja yleensä liian lihava.

Yli nelikymppiselle naiselle tulee kuivuusongelmat, siinä eivät edes estrogeenihoidot auta sekä virtsankarkailu hajuineen. Olisiko tässä sitten tarkoituksena ihmiskunnan lopettaminen.

Ei vaan miehille tulee näitä rupsahdusoireita, ihan ulospäin näkyviä jo melko varhain, esim. kaljuuntuminen. Sitten loppuu hormonituotanto, vatsa kasvaa ja isyyden mahdollisuus loppuu.   Nainen muuttuu ikääntyessään puumaksi.

Vierailija
18/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä höpiset? Mä olen 48-vuotias mies ja seksi sujuu loistavasti. Muutenkin olen hyvässä kunnossa. Ei mitään ongelmia kunhan muistaa liikkua ja syödä oikein. (ja käytän kyllä alkoholiakin toisinaan).

Vierailija
19/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spede projisoi sketseissään miesten rupsahdustaipumuksen koskemaan mukamas vain naisia. Oli se härski mies, kun ajattelee äijän omaa rupsahdustasoa: kalju jo 2- kymppisenä, ja vanhempana se pallomaha ja kurttuinen naama. 

Vierailija
20/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisen viriliteetti on huipussaan vasta 40-70-vuotiaana,
kun senikäiset miehet ovat jo ihan poissa pelistä impotenssin ja rupsahtamisen takia."

 

40-70 vuotias nainen ei saa viisaria värähtämään. Ikä ei tule yksin. Liian vanha ja yleensä liian lihava.

Ongelma on vain sinun. Sinulla ei oikein hormonit hyrrää. Ota testoa, tai mene vanhainkotiin. 

Hormonit hyrrää ja ongelmia ei ole. Vastapuolen pitää vain näyttää naisellliselta. Vanhemmiten se valitettavasti vähenee rajusti. En ymmärrä miksi eivät huolehti itsestään. Kosmetiikkaa kannetaan kyllä ostetaan kotiin mutta liikunta jää vähäiseksi. Tämä jälkimmäinen olisi oleellista jos haluaa pitää itsensä kunnossa.