Lue keskustelun säännöt.
KylmäHUONE vai tavallinen jääkaappi?? Tehdäänkö kylmähuoneita enää?
30.07.2007 |
Lapsuuden kodissani oli kylmähuone. Nyt itselläni on isohko perhe ja tavalliseen jääkaappiin mahtuu niin nihkeesti tavaraa. Kannattaisiko uuteen taloomme tehdä kylmähuone? Kokemuksia?
Kommentit (2)
12 lasta, isä ja äiti. normaali täyskorkea jääkaappi riittää. tosin esim. jouluna tekee tiukkaa....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eiku oikee iso jääkaappi, jos yhtee ei mahu nii sit kaks niitä