Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pitäisikö vihervasemmistolaisia ruveta kutsumaan keltaisiksi?
23.04.2017 |
Eikös punaisesta ja vihreästä tule keltaista additiivisen värinmuodostuksen periaatteen mukaisesti?
Kommentit (3)
Kertaa vielä miten värit muodostuu. Mitä tulee punaisesta ja vihreästä? Kokeile vaikka vesiväreillä
Toinen asia. Mikä on vihervasemmisto? Sellaista ei ole
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kertaa vielä miten värit muodostuu. Mitä tulee punaisesta ja vihreästä? Kokeile vaikka vesiväreillä
Kertaapa sinä, mitä additiivinen värinmuodostus tarkoittaa. Vinkki: se tarkoittaa juuri sitä, että vihreästä ja punaisesta tulee keltaista.
Alue: Aihe vapaa
Eipäs yritetä mitään hämäyksiä!