Miksi S-Marketissa yritetään olla asiakkaalle mukavia?
Kun asiakas on jo kerran saatu sisälle, mihin sitä yliystävällisyyttä enää tarvitaan? Ei ne kuitenkaan poiskaan käänny, euokaostoksista vain kyse.
Kommentit (12)
Ai S-marketissa? Et ole käynyt pienessä kivijalan K-marketissa.....
Mitä sä sit haluaisit? Että sulle vittuiltais heti ku astut sisään? Se on asiakaspalvelua ja sulta tuntuu puuttuvan peruskäytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Se on se koukuttamisen idea. Myönteinen kokemus jättää aivoihin muistijäljen ja sitä jälkeä seuraamalla pääsee seuraavallakin kerralla samaan kohteeseen.
Vrt. Pavlovin koirakoe
Onko tää jotenkin halveksuttavaa. Kyllä, jos jossakin on jotain hyvässä tarjouksessa, niin käyn toistekin katsomassa, josko siellä olisi jotain hyvässä tarjouksessa. Kyllä niin tyhmä olen!
Sinkkumies
Tule jo alas sieltä puusta ja opettele ne peruskäytöstavat. Kiitos kun luit:)
Olihan se yksikin ravintola jossain jossa vittuillaan ja asiakkaat tykkäävät siitä!
Vierailija kirjoitti:
Kun asiakas on jo kerran saatu sisälle, mihin sitä yliystävällisyyttä enää tarvitaan? Ei ne kuitenkaan poiskaan käänny, euokaostoksista vain kyse.
Käy joku asiakaspalvelun tai markkinoinnin alkeiskurssi, niin käsität.
First world problem <3 henkilökunta liian ystävällistä!
Missä S-marketissa muka? Siinä, jossa minä joskus käyn, ovat aika töykeitä.
Niin, joskus ihmiset ihan oikeasti tykkäävät työpaikoistaan ja ovat mukavia.
No on se nyt perkele kumma jos viittitään ystävällisiä olla! Helevetti.
Samoin Prismassa. Aluksi olin että mitä, kun myyjät hymyilee ja muokkailee.
Nyt jo tottunut.
Eihän toi aitoa ole mutta ihan kivaa.
Ei vaan ole tottunut tollaiseen.
Se on se koukuttamisen idea. Myönteinen kokemus jättää aivoihin muistijäljen ja sitä jälkeä seuraamalla pääsee seuraavallakin kerralla samaan kohteeseen.
Vrt. Pavlovin koirakoe