Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulilinjalla Afganistanissa TV-ohjelma

08.04.2017 |

Ei vaikuta USA:n toiminta mitenkään ammattimaiselta vaan enemmänkin tuurilla mennään. Asemakin on huonosti suojattu ja luodit tulee sisälle. Ovat jatkuvassa vaarassa.

Jotenkin pettymys. Ei ihme että ohjuksilla ja helikopereilla ja muutenkn ilmasta koitetaan aina homma hoitaa kun varsinaiset sotilaat ja heidän kalusto näyttää vaan keskinkertaiselta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme