Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Interreilaaminen ja lento

Vierailija
06.04.2017 |

Onko nykyään normina, että Suomesta lennetään jonnekin Keski-Eurooppaan - ja vasta siellä aloitetaan Interreilmaaminen? (Onko siis toisin kuin esim. 90-luvulla, kun aikoinaan istuttiin junassa läpi Ruotsin...)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennot on halventuneet sitten 90-luvun, kuulostaa järkevältä ratkaisulta. Miksi pitäisi istua Ruotsin läpi junassa, jos ei halua?:)

Vierailija
2/6 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei, jos on suunnitellut reitiksi vaikka vain E-Euroopan maita? Nykyään on myös eripituisia reililippuja, kaikki eivät ole kuukautta. Itse lensin halvalla Tanskaan ja siitä jatkoin junalla Saksaan päin ja lopuksi lensin kotiin Italiasta. Ruotsissa olen ollut niin usein, että siihen ei huvittanut hukata siihen aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lennot on halventuneet sitten 90-luvun, kuulostaa järkevältä ratkaisulta. Miksi pitäisi istua Ruotsin läpi junassa, jos ei halua?:)

Fuskaamista tuollainen.Et voi sitten hyvällä omallatunnolla nimittää itseäsi aidoksi reilaajaksi.

Ideahan  näet on,että kiskoja pitkin matkustetaan ihan alusta loppuun.

Eli että junalla lähdetään liikkeelle ja junalla myös palataan ja ainoastaan merimatkat siinä  välillä . (Juutinrauman sillan valmistumisen jälkeen ei kai tarvitse enää sitä Helsingörin-Helsingborgin lauttayhteyttä Ruotsista Tanskaan, joten senkin osalta on matkailu varmaan jo nopeutunut)

Vierailija
4/6 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha reilaaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lennot on halventuneet sitten 90-luvun, kuulostaa järkevältä ratkaisulta. Miksi pitäisi istua Ruotsin läpi junassa, jos ei halua?:)

Fuskaamista tuollainen.Et voi sitten hyvällä omallatunnolla nimittää itseäsi aidoksi reilaajaksi.

Ideahan  näet on,että kiskoja pitkin matkustetaan ihan alusta loppuun.

Eli että junalla lähdetään liikkeelle ja junalla myös palataan ja ainoastaan merimatkat siinä  välillä . (Juutinrauman sillan valmistumisen jälkeen ei kai tarvitse enää sitä Helsingörin-Helsingborgin lauttayhteyttä Ruotsista Tanskaan, joten senkin osalta on matkailu varmaan jo nopeutunut)

Yhyy menetinkö nyt Aito Reilaaja™-mitalini :(

Vierailija
5/6 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on meilläkin suunnitelmissa, kun lapsi kasvaa vähän. Junalla pääsee aina kaupungin keskustaan.

Vierailija
6/6 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha reilaaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lennot on halventuneet sitten 90-luvun, kuulostaa järkevältä ratkaisulta. Miksi pitäisi istua Ruotsin läpi junassa, jos ei halua?:)

Fuskaamista tuollainen.Et voi sitten hyvällä omallatunnolla nimittää itseäsi aidoksi reilaajaksi.

Ideahan  näet on,että kiskoja pitkin matkustetaan ihan alusta loppuun.

Eli että junalla lähdetään liikkeelle ja junalla myös palataan ja ainoastaan merimatkat siinä  välillä . (Juutinrauman sillan valmistumisen jälkeen ei kai tarvitse enää sitä Helsingörin-Helsingborgin lauttayhteyttä Ruotsista Tanskaan, joten senkin osalta on matkailu varmaan jo nopeutunut)

Jaa, mielestäni idea on kyllä nähdä monta eri maata halvalla lyhyen ajan sisällä ja kokea vapaa liikkuvuus maasta toiseen.

Eri juttuhan se olisi, jos Suomesta pääsisi suoraan junalla liikkeelle ilman pakollista laivassa nyhväämistä tai jos edes Viro, Latvia ja Liettua kuuluisivat reilimaihin. Ainakaan useaan kertaan reilannut ei jaksa mennä samaa pakollista alkureittiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi