Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Meni maku tästä palstasta. Just nyt.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Heippa! Ei jäädä kaipaamaan sunkaan turhanpäiväisiä huonon olon peukutuksia. :) Palsta varmaan rauhoittuu nyt mukavasti kolmeksi päiväksi.
Tekee vain hyvää palstalle. Miesvihaprovot vähenee, äitimyytin ylläpitäminen ja miesvihakonsensus murenee.
Palstan miesviha vähenee radikaalisti, kun palstamammojen "vertaistuki"-sormetukset puuttuvat.
Mammat joutuvat jopa ajattelemaan itsenäisesti ja perustelemaankin joskus jotain kantaansa.
Alue: Aihe vapaa
http://www.vauva.fi/keskustelu/2827334/haivytaan-kaikki-taalta-3-paivak…