Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nyt katsonut Kotikatua siihen asti kun Laura

Vierailija
26.03.2017 |

kertoo äidilleen olevansa raskaana. Äiti otti sen niin hienosti vastaan vaikka Laura eronnut lapsen isästä ja asuu kotona. Halasi ja sanoi Lauran lapsen olevan yhtä tervetullut kuin omatkin lapset ovat olleet. Samanlainen aion olla omallekin tytölle (joka on sattumalta myös Laura)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos juonipaljastuksesta - valopää!!

Vierailija
2/4 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonipaljastusta pelkäävien luulisi osaavan olla klikkaamatta aloitusta. Sitä paitsi tuo tapahtui jo jaksossa 12.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että joku nillittää juonipaljastuksesta jostain 12-13 vuoden takaa olevasta sarjasta. Mikäli on Kotikatua yhtään seurannut, vaikka vaan sen loppuaikoina, ei ole voinut välttyä tiedolta että Laura sai ensimmäisen lapsensa (Jarkko) nuorena.

Vierailija
4/4 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvänä esimerkkinä että lapsen voi pitää eikä abortoida