Lue keskustelun säännöt.
Oliko tämä paniikkikohtaus?
15.03.2017 |
Olin töissä, yhtäkkiä alkoi pyörryttää aivan hirveästi ja sydän tykytti tosi nopeaa, hiki puski pintaan. Oli todella ahdistava olo. Jouduin lähteä kotiin kesken työpäivän. Nyt jännittää mennä töihin, jos se sama uusii. :(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla