Lue keskustelun säännöt.
Katselin asuntoja ja pari juttua...
27.02.2017 |
Todella monilla on keittiössä jääkaapin ovet väärin päin. Ettekö osaa vaihtaa ja hankalasti koukitte vuosia tarvikkeita sieltä kaapista? Entäs kun ostatte pesukoneen, niin miksi jätätte sen ison kirjavan tarran siihen kylkeen kiinni?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla