Lue keskustelun säännöt.
Mulla on kyllä tänään vähän jänskä olo !
25.02.2017 |
Mieli tekis vaan yks kaks läht jonnekkii :D jotenkii semmone kauheen iloneki ollu tnää. Mitähä sit keksis?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla