Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko kaupan kassa edes yrittää näyttää iloiselta?

Vierailija
11.02.2017 |

Ei taida nämä peruskauppakassatädit ymmärtää, mitä on ystävällinen asiakspalvelu. Naama nyrpeänä istutaan siinä kassakoneen takana. Eikö heille ole kerrottu, että asiakas ei välttämättä palaa liikkeeseen, jos saa tympeää palvelua. Voisi nyt edes opetella päivää sanomaan, eikä vain kulmia kurtistella.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle asiakkaana hymyileekö joku vai ei.

Etsi tyttöystäväkandidaatteja live-elämästä ettei tarvitse kaupan kassoja iskeä.

Vierailija
2/9 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että on nopea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta olen aina saanut hyvää palvelua niin nais- kuin miesmyyjiltäkin. Treella näin.

Vierailija
4/9 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että on nopea.

Toki se on tärekää, mutta ystävällisellä asiakspalvelulla on suuri merkitys. Maailmaa nähneenä voin sanoa, että valtaosa suomalsista asiakaspalveluammatrissa työskentelevistä ovat siinä huonoja.

Ap

Vierailija
5/9 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla hymyillä, kun joku asiakas luulee, että myyjä on häneen ihastunut.

Vierailija
6/9 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä hymyllä ole mitään väliä, jos se ei tule luonnostaan. Perustervehdys ja kiitokset puolin ja toisin olisivat kyllä kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että on nopea.

Toki se on tärekää, mutta ystävällisellä asiakspalvelulla on suuri merkitys. Maailmaa nähneenä voin sanoa, että valtaosa suomalsista asiakaspalveluammatrissa työskentelevistä ovat siinä huonoja.

Ap

Entisenä kaupan kassana sanon myös, että 95 % kaupan kassoista ei tee sitä työtään niin kuin kuuluisi (hymyillen, tervehtien ja ripeästi). Ymmärrän sen, koska onhan se saatanan näköalatonta puuhaa. Siksi minulle riittää, että on ripeä. Jos ei ole ripeä, on syytä olla ystävällinen. Jos ei ole kumpaakaan, minua alkaa asiakkaana vituttaa.

Vierailija
8/9 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ovat nykyisin hyvinkin ystävällisen oloisia ja hymyileviä nuo nuoret naiset joita nykyisin kassoilla on.

Ne nuoret miehet eivät oikein niinkään. Vanhat hapannaamanaiset katosivat meidän pitäjästä kassoilta jo vuosia sitten. Mikähän siihenkin tuli? Ei makseta enää palkkaa?

t. keski-ikäinen känttyakka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida nämä peruskauppakassatädit ymmärtää, mitä on ystävällinen asiakspalvelu. Naama nyrpeänä istutaan siinä kassakoneen takana. Eikö heille ole kerrottu, että asiakas ei välttämättä palaa liikkeeseen, jos saa tympeää palvelua. Voisi nyt edes opetella päivää sanomaan, eikä vain kulmia kurtistella.

Sitähän me juuri yritetään että asiakkaat loppuis, loppuis tää meidän kärsimyskin samalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän