Lue keskustelun säännöt.
Ootteko löytäny perhekerhosta uutta miestä?
03.02.2017 |
Pikkulasten harrastuksissa pyörii aika paljon hyväkroppaisia koti-isiä. Mieluiten polkisin omaa mopoani, mutta se on jo yli nelikymppinen. Alkaa olla monenlaista vaivaa jo.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaipaavia katseita on vaihdettu, muutama sana juteltu mutta vielä ei olla edetty pitemmälle. Vinkkejä?