Ohjeita asiakkaalle!
1. Älä laita sitä korttia sinne lukijaan ENNEN KUIN siinä laitteessa lukee, että "syötä kortti"
2. Älä ala huutamaan asiakaspalvelijalle jos hän tai sinä olette tehneet jonkin virheen, sillä uskokaa tai älkää niin asiakaspalvelija yrittää kaikin mahdollisin keinoin auttaa asiakasta ongelmatilanteessa.
3. Vaikka asiakas on sanonnan mukaan aina oikeassa, niin hän ei välttämättä ole esim. kun ottaa kuluttajan oikeudet esiin silloin kun ei selvästikkään tunne lakeja ja säädöksiä jotka ovat kaikille asiakaspalvelijoille kerrottu.
4. Myyjillä on oikeus olla ottamatta vastaan palautettavaa tuotetta kun kaupassa ei ole palautusoikeutta ja silloin kun tuote on rikkoontunut tai likaantunut yms. asiakkaan omasta virheestä.
5. Kaikilla kaupoilla ei välttämättä ole palautusoikeutta vaan vaihto-oikeus tai sitten voi olla molemmat.
Älkää ottako tätä väärin rakastan työtäni (yleensä) ja olen vain huomannut, että useammat ihmiset ei tiedä näitä juttuja. Minäkään en tiennyt ennenkuin aloitin työssäni ja uskon, että asioiminen eri kaupoissa yms. voisi olla helpompaa jos mahdollisimman moni tietäisi nämä asiat.
:-)
lol