Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Yves Rocher, voitko suositella tuotteita? (ev)
Kommentit (3)
marketeista saa laadukkaampia, lumene, nivea, jopa dailun Q10-voiteet on hyviä!
yves r. ollut monta kertaa pettymys, en ole tosin nyt vuosiin enää edes kokeillut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse en pidä tuoksuvista voiteista ollenkaan, ja olen jonkinverran allerginenkin, joten sen takia en tykkää. Hiustenhoitotuotteet, suihkugeelit ym. ovat ihan hyviä.
Alue: Aihe vapaa
Minusta YR:n tuotteet ovat hyviä. Olen kokeillut monia ns. laatutuotteitakin, ja YR pärjää niille oikein hyvin. Riippuu omasta ihotyypistä, mitä kannattaa kokeilla.