Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Te, joilla on kartell stone- jakkara..
Juupajaa
06.01.2017 |
Natiseeko/ratiseeko teillä jakkara siihen istuessanne? Ostin juuri omani, mutta alkoi mietityttämään että "kuuluuko" näinkin hintavan jakkaran pitää sellaista ääntä vai onko tämä joku viallinen kappale. Tuntuu ihan että hajoaisi alle.
Kommentit (2)
Narisee. pohjahan siinä on irroitettava, mikä lienee aiheuttaa natinan. Meillä se tosin toimii eteisen pöytänä, eihän tommosen päällä ole edes mukava istua..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Up, kiinnostaa tietää, kun itsekin hankkimassa tuon jakkaran.