Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Montako päivää menee että koko pullapitko lähtee elimistöstä:)?
20.12.2016 |
Tuli eilen vedettyyn kokonainen kierrepullapitkopötkö
Kommentit (4)
Noin yhdeksän tuntia, että se päätyy vessanpönttöön.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Elimistöstä suolta ajatellen n. 1-2 päivää. Muuten n. reilun vuoden muuten rasvana.
Seitsemän vuotta. Sen verran kestää, että kaikki elimistösi solut uusiutuvat. Olisi kannattanut miettiä ensin.
Alue: Aihe vapaa
Ei ikinä. A minute on the lips, a lifetime on the hips.