Lue keskustelun säännöt.
Voiko lapsen etunimiin lisätä vielä yhden jälkeenpäin?
14.08.2007 |
Eli on kolmannen nimensä " ansainnut" temperamentillaan.
Ja se olisi Salama.
Onko mahdollista ja maksaako paljon, kiitos!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla