Lue keskustelun säännöt.
Mitä järkeä antaa lapselle kaksi nimeä niinpäin, että tietää kuitenkin kutsuvansa tätä sillä tokalla nimellä???
14.08.2007 |
Toi Heidi ent. Willman, lapsen nimeksi Helena Josefina, mutta kertoi kuitenkin että lasta tullaan kutsumaan Josefinaksi?? En tajuu??
Kommentit (3)
Äidillä kolmas nimi käyttönimenä eikä siitä juuri haittaa ole ollut. Onhan niitä käytössä muitakin kun
ensimmäisiä nimiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
alettu kutsua muulla kuin etunimellä, mutta mikä järki siinä on että etukäteen tietää ettei kuitenkaan kutsuta sillä ekalla nimellä??miksei sitä sitten anneta etunimeksi??
Miehen suvussa jostain ihmeen syystä tapana. Mies on kyllä aina kärsinyt siit, kun KAIKKI viralliset laput sun muut tulee väärällä nimellä.