Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä paikka olisi järkevin, jos haluaa myydä taidetta?
31.07.2007 |
Mulla jotain nuorten taiteilijoiden akvarelleja, kauheeta sanoa, etten niitä oikein osaa arvostaa. Joku muu vois arvostaa mua enemmän, eli mihin otan yhteyttä? Vinkeistä kiitollinen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ovat olleet galleriassa myynnissä, ja sieltä sitten päätyneet minulle. Ovat varmaan jonkun silmiin hienoja, minä (juntti) en osaa oikein pitää kauniina kun ovat modernia nyky taidetta.