Glitterin myyjät ahdisteli...
Oikeasti sama myyjä tuntui seuraavan mua siellä myymälässä. 4kertaa yritti myydä jotain juttua minkä kohdalla juuri silloin satuin seisomaan...
Kommentit (9)
Onhan noita huonoja myyjiä, itse kävin The Body Shopissa ostamassa shampoota, myyjä kysyi voinko auttaa, kerroin mitä shampoota hain ja sain sen käteeni. Sitten myyjä oudosti töksäytti "otatko vielä jotain muuta?", se tyyli miten se sen sanoi, tuli vaikutelma että painu liikkeestä ulos.
Tuosta syystä en mene enää itsekään Glitteriin ikinä.
Joku raja siinä tuputtamisessa. Haluan joskus (yleensä) vain katsella ja tehdä itse heräteostoni, en kaipaa siihen yltiöreipasta myyjää avuksi. Ja kun se ei kiitos ei tunnu kelpaavan ollenkaan...
Toivon, että joku niiden Glitterimyyjien kouluttajistakin näksi tämän. Jos eivät ole hoksannut, että ei ole ok montaa kertaa saman kauppareissunaikana tuputtaa samalle asiakkaalle.
Minullakin vastaavanlaisia kokemuksia Glitteristä. Kerran myyjä jopa avasi tuotteen paketista ja alkoi tuputtaa sitä todella ahdistavasti. Lushissa sama juttu. Lätkäistään käsiin jotain ainetta eikä irti meinaa päästä.
Mikä siinä niin ämmiä vituttaa? Hehän vain tekevät työtänsä...:D
Vierailija kirjoitti:
Tuosta syystä en mene enää itsekään Glitteriin ikinä.
Joku raja siinä tuputtamisessa. Haluan joskus (yleensä) vain katsella ja tehdä itse heräteostoni, en kaipaa siihen yltiöreipasta myyjää avuksi. Ja kun se ei kiitos ei tunnu kelpaavan ollenkaan...
Toivon, että joku niiden Glitterimyyjien kouluttajistakin näksi tämän. Jos eivät ole hoksannut, että ei ole ok montaa kertaa saman kauppareissunaikana tuputtaa samalle asiakkaalle.
Minullekin Glitter on nimenomaan heräteostospaikka. Myyjät aina olettavat, että olen hakemassa jotain tiettyä asiaa. Mistä minä siinä vaiheessa vielä tiedän! Erittäin ärsyttävää.
Käyn Glitterissä, vaikka siellä myyjät tuputtaa todella paljon. Ymmärrän, että painostus tulee johtotasolta enkä hermostu asiasta. Kun kysytään etsinkö jotain tiettyä, vastaan että ei kun katselen vain. Jos ostan jotain, tiedän jo etukäteen että vielä kassalla myyjä kysyy että haluaisitko mätsäävän rannekorun tämän kaulakorun kanssa, tai vaihtoehtoisesti myyjä huomauttaa tarjoushintaisista ponnareista.
Siihenkin vastaan, että ei, en tarvitse.
Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Käyn Glitterissä, vaikka siellä myyjät tuputtaa todella paljon. Ymmärrän, että painostus tulee johtotasolta enkä hermostu asiasta. Kun kysytään etsinkö jotain tiettyä, vastaan että ei kun katselen vain. Jos ostan jotain, tiedän jo etukäteen että vielä kassalla myyjä kysyy että haluaisitko mätsäävän rannekorun tämän kaulakorun kanssa, tai vaihtoehtoisesti myyjä huomauttaa tarjoushintaisista ponnareista.
Siihenkin vastaan, että ei, en tarvitse.Yksinkertaista.
Täällä meilläpäin kun se ei jää tuohon. Jos sanon Glitterimyyjälle vain katselevani, kysyy hän saman uudetsaan, jos pysähdyn jonkin toisen tuotteen eteen tai kolmannen. Tai alkaa ehdottelemaan jotain ihan muuta. Ja sitten vielä bonuksena sen kassan lisämyyntityrkytys.
Olen itsekin myyjä mutta en koskaan ole voinut sietää tuota tuputtamista. Shoppailurauha pitäisi olla. Meidän kaupassa miehet suuttuvat isoon ääneen, jos niile tuputtaisin noin. Ovat suuttuneet vähemmastakin.
Tuotteiden myyminenhän on heidän pää prioriteettinsa ja osa työtehtäviä?