Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Finette! Antaisitko sen tomaatti-vuohenjuustokeiton ohjeen?
Kommentit (2)
Tomaatti-vuohenjuustokeitto
4 annosta
500 g tomaattimurskaa
2 dl kasvislientä
1 kpl sipuli
3 kpl valkosipulinkynsiä
3 tippaa tabasco
1/3 tl valkopippuria
2 tl suolaa
2 tl sokeria
0,5 dl oliiviöljyä
200 g vuohenjuustoa
2 dl kermaa
1. Hienonna sipuli ja valkosipuli, kuulota oliiviöljyssä
2. Lisää tomaattimurskaa, mausteet ja kasvisliemi, hauduta hetki.
3. Soseuta sauvasekoittimella, lisää vuohenjuustoa ja kerma,
lämmitä, älä keitä.
4. Tarkista maku, jos keitto on liian paksua voit ohentaa
sitä kasvisliemellä tai tomaattimehulla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
minuakin kiinnostaisi