Antaisitko lapsesi 23-vuotiaalle hoitoon?
Eikös sen ikäiset ole vielä ihan pentuja,
sellaisia tupakille haisevia bilehileitä?
Kommentit (21)
Riippuu ihan 23-vuotiaasta, miten pentu on.
antais lapselle hoitoon lasta. 12-vuotias on IHAN LAPSI!
ikäiselleni lapsettomalle kaverilleni hoitoon, vaikka monet mankuvat että saisivat hoitaa. Koulutetulle ihmiselle ehkä ja jollekin jolla on lapsia, mutta mun lastani ei nyt ylipäätänsä hoida muut kuin minä ja isänsä. Tosin lapsi on vielä pieni, alle vuoden.
Olen itse 22 ja varsin tunnollisesti olen omaa lastani jo pari vuotta hoitanut :)
syntyi mun ollessa 23-vuotias. Kai mä nyt ihan kohtuullinen äiti olen ollut.
syntyi mun ollessa 23-vuotias. Kai mä nyt ihan kohtuullinen äiti olen ollut.
opettaminen on vähän eri asia kun hoitaminen. ei kouluikäisiä lapsia enää " hoideta" se on perään katsomista.
tarkoitin ihan pieniä lapsia, tietysti.
vaippaikäisiä.
ap
Meille 3. lapsi tulossa. Kovin monelle ikätoverille ei kyllä annettaisi hoitoon :)
www. crimelibrary. com/criminal _ mind/sexual _ assault/ debra _lafave /1_ index. html
Itse olin jo äiti sen ikäisenä sekä työskennellyt päiväkodissa muutaman vuoden ajan.
Kuuden vuoden aikana lapsiani on hoitanut ainoastaan mummot ja pikku siskoni (joka tosin täytti vasta 22v). Hassua sinäänsä, että minulla oli 23 vuotta täyttäessäni jo 3 omaa lasta, kun täällä puidaan voiko lasta jättää hoitoon sen ikäiselle. Eiköhän se luotettavuus ole ihan muista asioista kiinni kuin iästä. Itse olen ollut hoitamassa alle vuoden ikäistä vauvaa jo ollessani 15 vuotta ja sitä ennen olen hoitanut pienempiä sisaruksiani.
En antaisi lastani hoitoon kenellekään amiksen käyneelle 23-vuotiaalle.
kuin 23-vuotias hoitaja!
Haloo!
ap
ja nyt 24 vuotiaana itselläni neljä mukulaa, joita käy välillä hoitamassa 16 vuotias serkkutyttö.
on mulle ainakin lapsia hoitoon luotettu 15 vee lähtien.. nyt oon ton 23 ja kaks lasta. :)
Itse olin tuolloin hoitanut lapsia kolme vuotta päikkärissä ja minulla oli jo esikoinen.
Olisihan hän vanhempi kuin minä. Toki riippuu muustakin kuin iästä. Tuntemattomalle en anna lapsiani hoitoon koskaan muutenkaan :)