Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

170cm ja 58kg. Olenko mielestäsi läski?

Vierailija
18.06.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisi varmaan parempi olo. 55 olis hyvä.

Vierailija
2/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvänpainoinen olet, varsinkin jos et ole hoikka-plösö :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole mielestäni läski - tosin muutaman kilon voisin ottaa pois...

Vierailija
4/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehotan kääntymään lääkärin puoleen jos voit elopainossasi huonosti. Et ole terve jollakin muulla tavalla.



Mikä on rasvaprosenttisi? Koossasi on vaikea olla pyöreä. XS vai S päällä?

Vierailija
5/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

58kg ja 170 senttiä? Osaatko katsoa painoindeksiäsi? Voin kertoa, että se on 20,1 ja se on normaalipainon alaraja. Mikäli painaisit kilonkin vähemmän olisit jo alipainoinen.



Minkälaista maailmaa te ihmiset oikein olette rakentamassa, kun vastaatte, että " muutama kilo pois, 55 olis hyvä" ??? Toivottavasti ette ala uskottelemaan omille lapsillenne, että ihimiset ovat vasta alipainoisina oikean painoisia.



Ylipaino alkaa olla vakava ongelma maassamme, mutta on myös outoa, että normaalipainoisille ihmisille ehdotetaan muutaman kilon pudottamista ja siirtymistä alipainosiksi.



170cm, 67kg ja tyytyväinen!

Vierailija
6/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko anorektikko vai kaipaatko kohennusta itsetunnollesi? Olen 168 ja 58 kiloisena olen todella hoikka. Nuorempana painoin 53kg, mutta se ei enää tässä iässä (34v) näytä hyvältä vaan anorektiselta ja rupsahtaneelta. Eli 58kg alkaa olla miellyttävän painon alaraja meikäläisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteytettävää kyllä olisi ja lihaksien myötä paino tulee nousemaan muutaman kilon. Olen sitä mieltä että löysät pois mutta lihaksiksi muuttaen :)



10:lle sanoisin, että painoin viime syksynä 68 kiloa ja olin läski. Mutta riippuu ruumiinrakenteesta - läski ei paljoa paina eli 10 kg pois läskiä näkyy ja tuntuu mutta lihaksikkaalla +/- 10 kg ei juuri näy/tunnu missään.

Vierailija
8/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, litteä maha, hyvä beba ja reidet. =)

Synnytin pari kk sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa sopivat lykemat naiselle, joka haluaa olla hoikka muttei liian laiha. eli ap:n hyvä paino olis 55.

Vierailija
10/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan normaalimitoissa mielestäni olen. En mikään läski, mutta en ruipelokaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Minä haluan miellyttää omaa silmääni.



terveisin: 176/59



Ja uskaltakaapa vaan väittää, etteivät miehet tiiraille sillä silmällä esim. malleja, joilla yleensä painovaatimuksena on pituus miinus 120, vähintään! Nämä " miehet tykkäävät rintavista ja reitevistä" on näiden mössöpullukoiden lohdutusmantroja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän