Lue keskustelun säännöt.
G: Miten usein teillä pyörii astianpesukone?
26.06.2007 |
Meillä 3 kertaa päivässä. 2 aikuista ja 7 lasta.
Kommentit (7)
Nyt kesälomalla välillä kaksikin kertaa, kun kaksi aikuista ja kolme lasta syö monta kertaa päivässä kotona.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meitä kaksi aikuista ja yksi lapsi. En tiskaa mitään käsin jos sen voi laittaa koneeseen.
Haluaisin kyllä sellaisen, jos olis varaa... onneks on sentään pyykinpesukone.
Tiskataan 1-2 krt päivässä. Yleensä kerran.
Perheessä viisi henkilöä. Laitan koneen aina ihan täyteen, en pese mitään käsin. Muut perheenjäsenet lataa koneen löysemmin kuin minä, joka täytän koneen kokonaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laseja käytetään useamman kerran ennen pesua ja isoimmat astiat (kattilat ym.) yleensä tiskataan käsin.
2 aikuista ja 2 lasta