Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uhmaikäsestä. ARRGH!!!!

Vierailija
02.06.2007 |

Poika on ollut nyt muutamien viime viikkojen aikana aivan mahdoton. Kerhossa vetää ihan läskiksi. Mihinkään ei halua osallistua, mitään ei halua tehdä. Tyhmää ja haluaa pois. Ennen viihtyi tosi hyvin mummin ja ukin kaa. nyt ei ollenkaan. Nytkin ois päässyt ukin kanssa karusellilla ajamaan (yleensä ihan karuksi fani!), mutta mitä teki poika, heitti karuselli liput maahan ja mökötti! Itkustelee paljon on kaikenkaikkiaan aivan tosi rasittava! Voiko vaikuttaa näin radikaalisti käytöseen 10kk pikku sisarus, joka oppinut liikkumaan? Voiko laitaa ton pikku siskon piikkiin vai onko se vaan yksi lasta häiritsevä tekijä muiden joukossa??

t:venkoiluun väsynyt äiti

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon ajan. Se meni kyllä ohi!



Nyt meidän esikoinen on 5 ja tää uhmaikä se vasta kamala on. On nyt myös tosi verbaalinen venkoilussaan... Nalkuttaa tauotta...



2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla