Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu keksii jatkuvasti, että hänen ostamissaan tuotteissa on jotain vikaa, jotta saa korvauksia

Vierailija
24.09.2016 |

Oikein ylpeänä hehkutti kuinka ovela hän on kun laittoi ruuvin sipsipussiin ja palautti niin sai taffelilta 100€ lahjakortin korvaukseksi. Ja että maksalaatikossa oli muka metallinpala, jonka takia koira joutui kalliiseen leikkaukseen. Ei tuollainen ole mielestäni enää tervettä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans yks kaveri joka valittaa kaikesta. Esim hotellihuoneista. Varaa kalliin huoneen ja etsimällä etsii vikoja ja valittaa. Korvaukseksi saanut ilmaisia öitä. Ostaa vaatteita juhliin ja palauttaa yhden käytön jälkeen ja saa rahat takaisin:(

Vierailija
2/2 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. 

Ja arvatkaapa, kuka maksaa?

No ei se tuotteen myyjä/valmistaja tietenkään noita omasta pussistaan kustanna.

Kaikki tuollainen vilunkin pannaan hintoihin. Eli me rehelliset maksamme tuotteiden ja palveluiden hinnoissa.

Minä antaisin tuollaisen ilmi. Kysehän on petoksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi