Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mulla on huomenna ja ti työpaikkahaastattelu ja tuo huominen jännittää todella koska
10.06.2007 |
kyseessä on ryhmähaastattelu. Paikan pomo kertoi että valinnut hakijoista 5hlöä ryhmähaastatteluun ja heistä sitten valkkaa 2hlöä vielä yksittäishaastatteluun ennenkuin tekee valintansa.
Ikinä ennen en ole ryhmähaastattlussa ollut ja jännittää aikalailla vaikka en ihan hiljaisimmasta päästä olekaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
esim. aulassa odotelles....Kannattaa miettii et mitä mahdollisesti kysytään ja muutenki valmistautua.