Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olenko kukkahattutäti?
20.09.2016 |
Päiväkoti-ikäiset lapseni tykkäävät laulaa Ellinooran Leijonakuningas-kappaletta.
Olemme vaihtaneet sanat "nostetaan keskikaljamaljat ilmaan" sanoihin "nostetaan keksikarkkimaljat ilmaan".
Päiväkodissa kyseistä kappaletta eivät suostuneet soittamaan. Ymmärrän sen.
Kommentit (2)
Tämä on taas näitä "Haluan olla Suomen suurin artisti" suunsoittajia.
Katsekin on yhtä hullu kuin Minttu Vettenterällä. http://d3ac2fc8l4ni8x.cloudfront.net/1445508095261.jpg liekö sukua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Foliohattunirppis!