Mieli tekis hommata peruspuhelin millä voi vaan soittaa ja tekstaa. Mutta en tiiä.
Juu mulla on semmoinen ongelma et nykyinen känny hajos ja nyt pitäisi hommata uusi. No en tiiä haluanko enää älypuhelinta, koska nää ei näytä kestävän ku puolivuotta vähintään. Toisaalta tekis mieli hommata ihan normi kännykkä millä pystyy vaan soittaa ja tekstaa. Muutenkin tulee vähän liikaa oltua puhelimen ääressä. Nii se ainakii vähenisi. Mut mies sanoo ettei kannata ostaa peruspuhelinta koska kuulema tarviin kuitenkin älypuhelinta ja enkä kuulema pystyis olee erossa puhelimesta.. Tiiän kyllä et vaikeeta se tulis olee, mutta pari viikon päästä oisin jo tottunut ajatukseen. Kuulostaako tää ihan typerältä ajatukselta?
Kommentit (8)
Mulla on perus 40 nokian luuri ja olen tosi tyytyvainen. Kotona kerkee olla netissa ja ikina en ole mitaan sovelluksia tarvinnu. Valintakysymyksia.
Vierailija kirjoitti:
Mihin miehen mielestä tarvitset älypuhelinta? Halvoilla näppäinpuhelimilla nimittäin yleensä pystyy käyttämään nettiä, ei mitenkään mukavasti, mutta pystyy tarkistamaan esim. sähköpostin tarvittaessa. Ehkä sellainen olisi hyvä ratkaisu?
Mies aamulla tokaisi et käyn aika usein vauvapalstalla ja tykkään kuunnella myös musiikkia. Enkä kuulema tulis pärjää ilman niit. Mutta, toisaalta pärjäisin kyllä. Mulla on maailman ihanin poika jolle voin pitää seuraa. Mulla on myös kotitöitäkin, ruuanlaittoa,siivousta,pyykinpesua, koiran hoitoa.... Eli en välttämättä kaipaa mitään sellaista. Ja sit ei tulis sellaista levotonta oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin miehen mielestä tarvitset älypuhelinta? Halvoilla näppäinpuhelimilla nimittäin yleensä pystyy käyttämään nettiä, ei mitenkään mukavasti, mutta pystyy tarkistamaan esim. sähköpostin tarvittaessa. Ehkä sellainen olisi hyvä ratkaisu?
Mies aamulla tokaisi et käyn aika usein vauvapalstalla ja tykkään kuunnella myös musiikkia. Enkä kuulema tulis pärjää ilman niit. Mutta, toisaalta pärjäisin kyllä. Mulla on maailman ihanin poika jolle voin pitää seuraa. Mulla on myös kotitöitäkin, ruuanlaittoa,siivousta,pyykinpesua, koiran hoitoa.... Eli en välttämättä kaipaa mitään sellaista. Ja sit ei tulis sellaista levotonta oloa.
Palstalle ehtii aivan mainiosti koneellakin, ei siihen puhelinta tarvita. Musiikin kuuntelu on tietysti vaikeampi kysymys. Mutta jos kotona olet, niin mikä estää kuuntelemasta musiikkia joko koneelta tai vanhanaikaisesti levyiltä? Peruspuhelimet ovat oikeasti niin halpoja, muutaman kympin, että itse varmaan ihan miehen kiusaksi hankkisin sellaisen.
Mitä ihmettä sä teet älypuhelimella ettei kestä puolta vuotta pidempään?!
Missä sellaisia peruspuhelimia edes myydään?
Vierailija kirjoitti:
Missä sellaisia peruspuhelimia edes myydään?
Samoissa paikoissa kuin muitakin puhelimia.
Mulla ei ole koskaan ollut älypuhelinta, edellinen älytön noksu ehti täyttää 9 v ennen kuin menin kastelemaan sen oikein kunnolla. Pienestähän (putoaminen, putoaminen hankeen, pakkanen, roiskeet) ne eivät ole moineskaan.
Ostin uuden 29 eurolla Gigantista, jossa on muuten useampiakin malleja, mutta menevät heti. Minulla on läppäri kirjoitustyöhön ja tabletti lukemiseen ja viihteeseen (pitkällä työmatkalla kiva), niiden kanssa en enää tarvitse puhelimelta muita ominaisuuksia kuin soiton ja tekstiviestin.