Ärsyttää kassalla ollessa
Kun ihmiset ovat lapanneet ostoksensa kassalle, ja takana tuleva omansa. Kun olen vetänyt ensimmäisen asiakkaan tuotteet, eikä välikapulaa olla laitettu, vahingossa alan vetämään seuraavan asiakkaan tavaroita, niin minkä helvetin takia ei voida avata sitä lärviä sen vertaa ja sanoa AJOISSA (eikä sen jälkeen kun n.puolet toisen asiakkaan tuotteista on piipattu), että että nämä tavarat kuuluu/ei kuulu minulle?? Samalla jos olet aikeissa ostaa tupakkaa, niin sen voi sanoa ennen kuin alan loppusummaa kertomaan. Vai onko se hauskaa puhua päällekkäin?
Kommentit (6)
Ärsyttää asiakkaana se kun vanhat seniilit ihmiset eivät osaa käyttää muovia ja pelaavat 5 min kolikkopeliä siinä kassalla kun me muut odotamme.
Yksi päivä vetelin tuotteita läpi kunnes jonossa oleva täti karjaisee:"MITÄ SÄ SEKOILET!!?" Ei ollut laittanut kapulaa joten olin luullut, että hänen tuotteet oli edellisen asiakkaan :D sanoin kyllä, että tämä kapula on sitä varten, että ostokset ei mene sekaisin. Täti vaan selittää miten oli niin pitkä väli että minun olisi pitänyt huomata, mutta ei siinä enää mitään väliä siinä kohti ollut kun ne tuotteet kohdalleni tuli.
No kyllä on raskasta, voi ap-raukkaa.
Ehdotan että julkisin varoin perustetaan terapiaryhmiä, joissa ap ja hänen kaltaiset syvästi marketin kassalla traumatisoituneet henkilöt pääsisivät purkamaan järkyttäviä kokemuksiaan ja saisivat hoitoa.
Ehdotan ainakin seuraavia vertaistukiryhmiä:
- kun kassatyöntekijä ei hymyillyt -- traumaattinen hylkäämiskokemus marketissa
- kun edellinen asiakas ei laittanut kapulaa ostosten väliin -- disorientoiva kokemus omien ja muiden ostosten omistussuhteen määrittelyssä
- kun takaatuleva asiakas työnsi kärrynsä nilkkoihini -- vaikea psyykkinen ja fyysinen vammautuminen marketin kassajonossa
- kun edellinen asiakas kulutti 3,000075 sekuntia oletettua enemmän aikaa maksutapahtumassa -- pitkän odotusajan vauriot odottavan asiakkaan psykeen
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on raskasta, voi ap-raukkaa.
Ehdotan että julkisin varoin perustetaan terapiaryhmiä, joissa ap ja hänen kaltaiset syvästi marketin kassalla traumatisoituneet henkilöt pääsisivät purkamaan järkyttäviä kokemuksiaan ja saisivat hoitoa.
Ehdotan ainakin seuraavia vertaistukiryhmiä:
- kun kassatyöntekijä ei hymyillyt -- traumaattinen hylkäämiskokemus marketissa
- kun edellinen asiakas ei laittanut kapulaa ostosten väliin -- disorientoiva kokemus omien ja muiden ostosten omistussuhteen määrittelyssä
- kun takaatuleva asiakas työnsi kärrynsä nilkkoihini -- vaikea psyykkinen ja fyysinen vammautuminen marketin kassajonossa
- kun edellinen asiakas kulutti 3,000075 sekuntia oletettua enemmän aikaa maksutapahtumassa -- pitkän odotusajan vauriot odottavan asiakkaan psykeen
Jos olisit jaksanut lukea edes yhden rivin otsikkoa pidemmälle niin tietäisit, että ap puhuu kassana, ei asiakkaana olosta.
Samaa olen miettinyt, huhu.