Miksi mainoksissa mielisairaat huutavat vajaaälyisille?
Saako huuto teidät ostamaan? Minussa se synnyttää enemmänkin vastenmielisyyttä.
Kommentit (4)
Välttelen mainoskanavia televisiossa ja radiossa. Mainokset saavat minut ärsyyntymään ja inhoamaan mainostettuja tuotteita.
En tiedä olenko yksin tämän kanssa, mutta tuntuu että nykyään mainoksissa on yhä vähemmän ja vähemmän kyse siitä tuotteesta. Luodaan joku täysin käsittämätön aiheeseen liittymätön fantasiamaailma (joku tyyppi vaikka tanssii musiikin tahtiin tai tekee jotain "ihan vitun siistiä") sen tuotteen ympärille ja itse tuote saattaa näkyä vasta aivan lopussa.
Saksalaiselle kuluttajalle myydään tuote niin, että arvovaltainen mies kertoo sen olevan hyvä. Ranskalaiseen uppoaa paremmin sensuellisti esitetty mainosviesti. Britti pitää brittiläisestä huumorista. Suomalainen innostuu suorasta huudosta; kun oikein keuhkojen täydeltä karjuu NYT HAL-PAA MAK-SA-LAA-TIK-KOA!!!, niin suomalainenhan ostaa.
En katso, ja varsinkaan kuuntele mainoksia