Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pelaavatko muiden teinit nettipelejä?
28.08.2016 |
Mua ottaa kamalasti hermoon se möykkä mitä tulee kun niihin luureihin pitää huutaa monta tuntia päivässä. On kyllä maailman ällöttävin harrastus.
Kommentit (3)
Aika vähiin ne positiiviset vaikutukset jää..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä niitä nettipelejä voi pelata huutamattakin.
Alue: Aihe vapaa
Pelaa joo. Tutun kuuloista tuo möykkä. Tuttavat kertovat samaa.
Mutta on pelaamisella hyvätkin puolensa. Esim.mielenkiintoiset tuttavuudet ympäri maailman ja kielitaito, rohkeus puhua.