Lue keskustelun säännöt.
Kesäopintotuki
01.06.2007 |
Hei!
Osaako kukaan sanoa kuinka kauan sen jälkeen Kelalla on mennyt päätöksen teossa, kun ammattkorkeakoulu on puoltanut opintotuen saamista?
Tänään tuli sähköposti, että koulu puoltaa että saan opintotuen ja varmaan silloin myös Kela sen hyväksyy.
Mietin, että ehtiikö heinäkuuksi maksuun takautuvasti toukokuulta asti.
Kommentit (2)
ajoin ja jatkui katkotta. Mut täällä ainakin tarvittiin todisteet kursseista mitä suoritat ja silloin ovari määrä oli 3,5ov/vko, lisäksi tarvittiin koulutusalajohtajan nimikirjoitukset sun muut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ulta asti. Käsittelyjonot yleensä 3-4 viikkoa, varmaan paljon koulukohtaistakin.