Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käytettyjä TSI Golffeja myydään niin halvalla? Ovatko oikeasti vikaherkkiä vaiko siksi, koska ihmiset ei osta maineen pelossa?

Vierailija
18.08.2016 |

Esim. tätä katselin perheuautoksi.

http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/8062303

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa vaan että jakopään ketju on vaihdettu - ja jos se hajoaa tulee kallis remppa.

Vierailija
2/17 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaa vaan että jakopään ketju on vaihdettu - ja jos se hajoaa tulee kallis remppa.

Jos ketju on vaihdettu niin onko silloin huolettomia kilometrejä minkäverran?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden hinta tuli alaspäin sen moottorikatastrofin takia pari vuotta sitten. TSI suurimpana syypäänä.

Juuri tuon takia ruksasin VAGin autot pois omaltakin ostoslistalta. Ei minulla ole varaa ostaa autoa joka saattaa hajottaa moottorinsa milloin vain, ja sen korjaaminen maksaisi 3-4 tuhatta euroa.

Vierailija
4/17 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin autosta hajosi. Korjaus maksoi kuulemma 8000 € ja itselle tuosta jäi maksettavaa 3 tonnia.

Vierailija
5/17 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltein 200tkm ajetulla autolla ei ole huolettomia kilometrejä tiedossa. Kone varmasti kestää mutta pitää varautua vaihtamaan satunnaisia kuluvia osia vuosittain; iskarit, laturi, tukivarret, puslat, laakerit... Tietysti vaihtojen tarve riippuu myös auton käyttöhistoriasta.

Vierailija
6/17 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TSI ja DSG.

Molemmissa ollut kalliita vikaantumisia, minkä takia haluttavuus on laskenut. Lisäksi WV:n päästöskandaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuo auto ollut 3v ja uutena ostettin. Hyvin on toiminut ja mitään vikoja ei ole ollut.

Vierailija
8/17 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on se ison remontin suuri riski. Pelimiehen tilkaiusuus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 7v vanha TSi, normi huollot tehty, viimeeksi isompi, maksoi 1000e (jarrupalat yms juttua). Ajettu 130.000km. Voihan se olla, että kohta toi laukeaa ihan lopullisesti, mutta toistaiseksi on toiminut ihan niin kuin pitääkin. Katsastuksista on mennyt läpi moitteetta joka kerran.

Vierailija
10/17 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltein 200tkm ajetulla autolla ei ole huolettomia kilometrejä tiedossa. Kone varmasti kestää mutta pitää varautua vaihtamaan satunnaisia kuluvia osia vuosittain; iskarit, laturi, tukivarret, puslat, laakerit... Tietysti vaihtojen tarve riippuu myös auton käyttöhistoriasta.

Millä vuosisadalla sä oikein elät? Tuo pätee ehkä johonkin kasariautoihin tai ehkä joihinkin aasialaisiin halpiksiin. Mulla on 2008 vuosimallin VW Passat, jolla kilsoja mittarissa 280 000km ja tuosta listastasi olen vaihtanut vain takalaakerit. Miltein 200tkm ajetulla autolla ei todellakaan ole mitään remontteja edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuun ajettu. Tuolla kilometrimäärällä kaikki tietää että kustannuksia tulee vuositasolla huikeasti, ja yllätystä joutuu vähän jännäämään koko ajan. Varsinkin jos et itse tiedä miten ja mitä ne kilsat tähän asti on tarkoittaneet (on siis turvallisempaa ajaa autolla jota olet itse ajanut sen 200t kun että ostat jonkun muun).

Laita kilometriluvuksi <100k ja suorita haku uudestaan.

Vierailija
12/17 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TSI ja DSG.

Molemmissa ollut kalliita vikaantumisia, minkä takia haluttavuus on laskenut. Lisäksi WV:n päästöskandaali.

TSI pikkukoneet, ei kestä.

DSG, märkäkytkimet kestää, kuivat ei.

Päästöskandaali on levinnyt jo useampaan merkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tuo auto ollut 3v ja uutena ostettin. Hyvin on toiminut ja mitään vikoja ei ole ollut.

Se on sitten aika eri auto kun monta vuotta vanhempi historialtaan tuntematon. yhtä hyvin voi sanoa että mun rellussa on hakkapeliitat ja hyvin toimii, kyllä tuo golffi on hyvä ostos.

Vierailija
14/17 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin saada pimppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaa vaan että jakopään ketju on vaihdettu - ja jos se hajoaa tulee kallis remppa.

Jos ketju on vaihdettu niin onko silloin huolettomia kilometrejä minkäverran?

Ehkä joku 10 000tkm, sen jälkeen alkaa taas ongelmat menee BMWn autoistakin noita ketjuja, mutta ne maksavat noin 300€/osat, kun volsussa saa laittaa ykkösen eteen.

Vierailija
16/17 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi on halpa, ihan helvetin kallis, kuka maksaa 200k ajetusta volsusta 10k?

Vierailija
17/17 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 7v vanha TSi, normi huollot tehty, viimeeksi isompi, maksoi 1000e (jarrupalat yms juttua). Ajettu 130.000km. Voihan se olla, että kohta toi laukeaa ihan lopullisesti, mutta toistaiseksi on toiminut ihan niin kuin pitääkin. Katsastuksista on mennyt läpi moitteetta joka kerran.

Gloksvaagenissa on järkyttävän kalliit huollot. Mitä maksaa normaalit huolto-ohjelman mukaiset huollot? Fordissa on huoltoväli 20tkm ja joka toinen huolto on noin 200€ ja joka toinen noin 300€. Kaveri väitti että golfin ensimmäinen huolto olisi maksanut 1300€. Kerran tilasin fordiin huoltoaikaa Laakkoselta ja puhelun lopuksi kysyin hinta arviota, aspa ei saanut ohjelmaa auki ja sanoi sitten muistivaraisesti että se on jotain 300-400€, hieman hinta hirvitti, mutta oli pakko saada huolto juuri sille päivälle, joten en alkanut perumaan aikaa. Autoa hakiessa hinta olikin sitten 180€, mainitsin puhelimessa annetun arvion, johon korjaamon heppu totesi että puhelimessa on varmaan muisteltu volkkarin huoltohintoja.

TSI ja DSG kirjainyhdistelmistä en ole kuullut mitään hyvää, jompi kumpi noista hajoaa takuuvarmasti auton käyttöiän aikana, todennäköisesti kupikin pari kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi