Lue keskustelun säännöt.
Onko näkin hammashoidosta hyviä kokemuksia
Jenni
08.08.2016 |
Löysin http://letsdeal.fi/r/2862/0 tarjouksen, maksais vaan 15€ ja sain muistutuksen edellisestä paikasta että olis taas aika. Mietin että pitäiskö kokeilla kun hinta on kohdillaan ja paikka suht lähellä,
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla