Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö postinjakoa muuttaa jotenkin?

Vierailija
01.08.2016 |

Miten hoitaisitte Suomen postin? Minua ärsyttää, kun nyt poliitikot miettivät jo kolmipäiväistä postinjakoa.

Pitäisikö postinjakoa muuttaa jotenkin?

Posti pitää edelleen jakaa viisipäiväisenä, vaikka sitten verorahoista tuettaisiin
50%
Haluan postin omasta ulko-ovesta sisään omakotitalossani ja viisi päivää viikossa
37.5%
Pitäisi siirtyä kolmipäiväiseen jakoon.
12.5%
Nelipäiväinen jako olisi paras
0%
Maaseutu kärvistelköön kolmepäiväisessä jaossa ja kaupungeissa olisi viisipäiväinen
0%
Ääniä yhteensä: 8

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, että missään ei saa enää miyään ihmispalvelua. Ennen vanhaan posti jaettiin 2 kertaa päivässä ja lauantaisinkin.

Vierailija
2/2 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka posti tulisi pari kertaa kuussa, kunhan tulisi ihan omaan pihaan asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi