Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
paljonko menee rahaa
31.05.2007 |
nelihenkisellä perheellä ruokaan keskimäärin kuukaudessa? Meillä on hirveät ruokamenot ja haluaisin jotenkin niissä säästää. Vinkkejä kaivataan. En haluaisi kuitenkaan pelkälle näkkileipä-hernekeittolinjalle lähteä.
Kommentit (3)
ja musta se on paljon. Lihaa kanaa ja kalaa syödään meilläkin ja kasviksia päivittäin. On ne vaan niin pirun kalliita
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta nyt olen alkanut katsomaan mitä ostan ja parhaimmillaan olen päässyt 400 euroon. (sis. vessapaperit ja pesuaineet). Mutta ei sillä paljoa herkutella.
Alue: Aihe vapaa
ja siihen sisältyy vessapaperit, pesuaineet jne
Meillä syödään hyvin ja paljon kasviksia ja hedelmiä ja joka päivä lihaa ja kunnon ruokaa. Olen aika tarkka hinnoista ja silti menee noin paljon:)