Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätettiin tänään, ettei ostetakaan nyt uutta asuntoa.

Vierailija
15.06.2007 |

Vaan jäädään tähän vahaan ja muutetaan pari juttua käytännölisemmäksi. Vähän harmittaa, mutta toisaalta nyt alkaa tuntua, että korot vaan nousevat ja nouseavat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan, ettei korot koskaan nouse ja laske?

Vierailija
2/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden kuluttua samassa asunnossa. kärsivällisyys on valttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tällä hetkellä asuntojen hinnoissa eivät näy vielä viimeaikaiset koronnostot. Vuosi, pari todennäköisesti katsellaan näin. Säästöt kasvavat joka tapauksessa enemmän kuin uuden asunnon väliraha pahimmassakaan asuntojen nousukiidossa, joten tarvittava velka onneksi pienenee, vaikka hinnat nousisivatkin. Vähän harmittaa, mutta viime viikkoina on vain alkanut tuntua, ettei kantti riitä uuden ostoon.

Vierailija
4/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on hyvää kun täs asunnos on vähän lainaa jäljellä niin se lyhenee myös nopeaan. Tuntuu ett täl hetkel on vähän epävakaata tää tilanne, ei uskal ostaa.