Lue keskustelun säännöt.
Hui, tänään saatiin varmistus, että vauva leikataan=(
31.05.2007 |
Kasvaimesta kyse.
Mitähän tässä pitäisi osata nyt odottaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ota rohkeesti yhteys sairaalaan ja kysy lisää! Vaadi tietoa!
Varmasti kaikki menee hyvin. Sua helpottaa, kun saat tietää miksi/miten/koska?! Kysy, vaadi vastauksia. Niin kauan kunnes tunnet olosi varmemmaksi. Silloin itse leikkaus sujuu paremmin, kun tiedät mikä on homman nimi.
Tsemppiä!