Lue keskustelun säännöt.
Miksi bataattia niin hehkutetaan?
Kommentit (6)
Miksi sinua kiinnostaa? Koska haluat haukkua sen. Älä jaksa, hanki elämä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samaa ihmettelen. Ällöttävän makeaa! Kuka haluaa syödä esim. makeita ranskalaisia? Yök!
Tuo vaihtelua ruokaan. Tosin voisin minä elää ilmankin, jos niikseen tulee.
No minun mielestäni se maistuu erittäin hyvältä ja korvaa minun tapauksessani perunan, jota vatsani ei siedä.