Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ompelijoita? Paljonko palkkaa?

Vierailija
31.05.2007 |

Yritin netistä etsiä, mutta en löytänyt, paljonko edes suunnilleen ompelijan palkka olisi. Kyseessä on siis ihan tavallinen tehdasompelu. Mietin, hakisinko ompelijan paikkaa. Ei vain ole aavistustakaan paljonko palkka voisi olla.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi