Lue keskustelun säännöt.
Onko ompelijoita? Paljonko palkkaa?
31.05.2007 |
Yritin netistä etsiä, mutta en löytänyt, paljonko edes suunnilleen ompelijan palkka olisi. Kyseessä on siis ihan tavallinen tehdasompelu. Mietin, hakisinko ompelijan paikkaa. Ei vain ole aavistustakaan paljonko palkka voisi olla.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla