Lue keskustelun säännöt.
Miksei K-kaupoissa koskaan tapahdu mitään?
27.06.2016 |
Aina Prismassa tai Lidlissä. Eikö pro av-kyylät käy K-kaupoissa?
Kommentit (3)
Näin on muuten. Meillä ei ole lidliä eikä prismoja, eiks nyt jotain voisi tapahtua k-marketissa tai k-supermarketissakin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
av-mammoilla ei oo varaa käydä k-kaupoissa..
Lidl on halpa. Siksi siellä käy mammoja kyyläämässä.