Lue keskustelun säännöt.
kannattipa poistattaa alapään karvat vahalla :/ HELP
23.06.2007 |
nyt on sitten alapää kolmatta päivää punainen :(
ei kirvele enää mutta punottaa ja osittain näyttää niinkun nahka lähtisi! voi kerpele!
olen apteekin herkän ihon voiteella sitä hoitanut joka päivä....
ei vissiin kannata mennä nyt saunaan/uimaan?
Kommentit (3)
Vierailija:
Luitko ohjeet kunnolla?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei sitten vaan ollut puhetta kauanko tuo punoitus kestää :/
ja saako saunoa/uida?
Luitko ohjeet kunnolla?