Lue keskustelun säännöt.
pojalle pitkä nimi
15.06.2007 |
eli auttakaa minua keksimään pojalleni nimi. sisko on Alexandra joten veljenkin nimi pitäisi olla aika pitkä tai muuten sointua hyvin yhteen.....ristiäiset lähestyy eikä nimestä hajuakaan!
Kommentit (3)
Miksi ihmeessä. Nyt vain mietitte mikä olisi kiva nimi. Järjetöntä tuollainen, että nimen pitäisi olla tietyn kaavan mukainen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
no on minusta vähän hassua jos esikoinen on Alexandra ja veli sitten vaikka Jorma, ei vaan sovi.... mut entä Alexandra ja Tuure? onko liian erilaiset????
ei vaan sovi miehelle. ap