Lue keskustelun säännöt.
Miten saada 3v omaan sänkyyn?
07.06.2007 |
Me ollaan nyt kesälomalla päätetty ottaa unikoulu eli aina kun tulee meidn sänkyyn yöllä niin viedäään omaan sänkyyn, paijataan vähän aikaa niin että nukahtaa sinne uudestaan. Olemme 3 v valvonut kun lapsi potkii ja pyörii välissämme pienessä parisängyssä.
Miten teillä on " temppu" tehty?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla