Lue keskustelun säännöt.
Hei, huomenna lapset jää kesälomalle ryhmiksestä. Kortit hoitajille on tehty,
Kommentit (2)
Jos hoitajia on monta, niin yhteinen lahja on ihan ok. Mun lapsilla on yhteensä 7 vakihoitajaa ryhmissä + väliaikaiset + päiväkodin johtajata. Siksi yritän aina keksiä jotain yhteistä. Tänä vuonna leivoin kakun, viime vuonna kasasin herkkukorin (kahvia, teetä, keksejä, kahvimuksinalustoja, suklaata tms)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suklaata tai jotain sellaista? ap