Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette antaneet parhaallekaverille 40v lahjaksi?

Vierailija
06.06.2007 |

Moi



kaverini täyttää 40 v ja ajattelin että voisi antaa lahjaksi jotain hauskaa. Keksin kyllä muille ideoita mutta nyt on kyllä tuulitunneli korvien välissä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan